KATEGORIER
- KLIK FOR AT ÅBNE

Fragt & Levering

GLS Danmark
Levering i Danmark Fra kun 29,-
Gratis fragt starter ved ordre over 699,-

ORDRE PAKKES:
Mandag til Torsdag indtil kl. 16:00
samt Fredag indtil kl. 14:00

Information

RETURNERING AF VARER

Hvis du fortryder dit køb inden for 14 dage efter modtagelse, kan du returnere hele eller dele af din ordre. Du skal inden for 14 dage, efter at du har modtaget din forsendelse, oprette en RMA sag her på shoppen.

KRAV TIL VARENS STAND VED RETURNERING

Når du returnerer dine varer, er det vigtigt for varens værdi, at returnerer i samme stand og emballage, som da du modtog varen. Varerne skal være forsvarligt pakket ind, da vi skal kunne sælge dem igen, når vi modtager dem. Er emballagen defekt eller manglende, betragter vi det som en væsentlig forringelse af varens værdi og du vil derfor ikke kunne fp refunderet det fulde beløb for varen. Alt afhængig a tilstand fastsætter vi et beløb, som vi vurderer at kunne sælge varen for. Dette beløb vil du få refunderet.

Ved modtagelse af returvarer, tjekker vi varens stand og tester den. Finder vi at der er betydelige skader, fejl eller mangler som skyldes forkert montering, vold eller forkert tilslutning, eller lignende, vil vi ikke acceptere returneringen. Ønsker du at få en vare sendt retur, som vi har nægtet returnering, står du selv for at afholde forsendelsesomkostningerne til dig.

INSTRUKTION FOR OPRETTELSE AF RMA SAG FOR KUNDER MED KUNDEKONTO

Dette gør du under din ordreoversigt på din konto. Klik på det ordrenummer du ønsker at returnere eller delvis returnere. Du bliver nu ledt ned til bunden af siden, hvor du finder en knap til at oprette en RMS sag just nedenfor din ordreinformation.

INSTRUKTION FOR OPRETTELSE AF RMA SAG FOR KUNDER SOM HAR BESTILT UDEN AT OPRETTE KONTO

Har du ikke oprettet en konto, men i stedet "bestilt uden at oprette konto", har vi tildelt din en gæstekonto. For at kunne oprette en RMA retursag, skal du først lave din gæstekonto om til en rigtig kundekonto.
Dette gør du ved at gå til gæstesporing og indtaste dit ordrenummer, som du finder i den ordrebekræftelse, som vi har mailet til dig, samt den e-mail adresse, som ordrebekræftelsen er blevet sendt til. Herefter kommer du ind på en side med din ordreoversigt, hvor du, i bunden, kan opgradere din gæstekonto til en kundekonto, ved blot at indtaste et selvvalgt nyt password.

Når du har ændret din gæstekonto til en kundekonto, skal du logge ind --> klikke på dit navn, øverst på siden --> klikke på "Mine Ordrer" --> klikke på ordren du vil returnere eller delvis returnere.
Du bliver nu ført ned til bunden på siden, hvor du, under dine ordreinformationer, kan vælge at oprette en RMA sag.

BILLIG RETURFRAGT

Det står dig frit for, hvordan du vælger at sende dine varer retur til os, men når du har oprettet en RMA sag, som beskrevet ovenfor, kan vi tilbyde dig at købe en GLS pakkelabel til returnering af den ordre, eller de varer du har købt. En sådan label kan vi tilbyde til en meget attraktiv pris, da vi har en erhvervsaftale med GLS. Vi kan som tommelfingerregel tilbyde dig en returlabel ca. 40-150% billigere end hos Post Danmark, alt afhængig af vægten på din returpakke.

Labelen kan kun bruges til returnering af varer til os, da der står dit navn som afsender og vores navn som modtager.

Forsendelsen er forsikret, så skulle den blive væk på vej til os, erstatter GLS pakkens værdi op til 4.500,-

Når du køber en returlabel hos os, behandler vi ordren på almindelig vis, hvor vi slutteligt sender vi dig den færdige returlabel på mail. Du skal så udskrive den på din printer og sætte den forsvarligt på returpakken. Herefter afleverer du blot pakken i en GLS Pakkeshop nær dig.

Køb din returlabel ved at klikke her


© 2017 DetLED.dk - Gl. Vardevej 237, 6715 Esbjerg N - Kundeservice: 71 99 3000 - CVR: 36942177 - Reg. Nr.: 9736, konto nr.: 3216268